sâmbătă, 10 decembrie 2011

Something borrowed

Acestea sunt cateva din citatele mele favorite din geniala carte "Iubit de imprumut" a lui Emily Giffin:

 "De ce trebuie sa fie totul perfect pentru tine? De ce totul trebuie sa-ti fie dat intr-un ambalaj perfect...? Ce ai facut ca sa-l meriti pe Dex? Eu l-am cunoscut prima. Eu ti l-am prezentat. Trebuia sa ma arunc eu pe el. De ce n-am facut-o? Da, sigur...pentru ca am crezut ca nu sunt suficient de buna pentru el. Ei bine, m-am inselat. Evident ca am apreciat gresit situatia. Se poate intampla...mai ales cand cineva are o prietena ca tine, o prietena care crede ca are dreptul la tot ce e mai bun, o prietena care cauta neincetat sa te puna in umbra, incat chiar ajungi sa te subestimezi, sa lasi privirea in jos."

"De fapt, asa mi-am trait intreaga viata. Evitand cu orice pret regretele. Fiind buna in orice conditii. Eleva buna. Fiica buna. Prietena buna. Si totusi, imi dau brusc seama ca regretul este o sabie cu doua taisuri. S-ar putea sa regret ca m-am sacrificat, ca mi-am ignorat propriile dorinte de dragul lui Darcy, in numele prieteniei, in numele faptului ca sunt o persoana buna. De ce trebuie sa fiu eu martira in aceasta situatie?"


"Primele faze ale durerii par a fi cel mai greu de suportat. Dar, intr-un anumit fel odata cu trecerea timpului, este si mai trist cand te gandesti cat de mult lipseste acea persoana din viata ta."


"Poate ca dupa ce ai aruncat zarurile si ai pierdut, nu trebuie decat sa le iei pur si simplu si sa le arunci din nou."


"Totul e sa nu-ti faci sperante prea mari."


"Acum stiu ca fericirea ti-o faci tu singur, ca a lupta sa ai ceea ce iti doresti poate presupune sa pierzi altceva. Iar atunci cand miza este mare, pierderea poate fi cu atat mai mare."



P.S. :Intelegeti ce vreti din ele ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu