sâmbătă, 23 februarie 2013

Paradox

 
   La seminarul de Teoria Literaturii de pe primul semestru, una dintre temele discutate a fost separarea vietii in doua parti: viata privata / viata publica. De asemenea, la Literatura Romana Veche ni se vorbea despre scindarea omului modern, intre trup si suflet. Asadar, e cat se poate de clar ca astazi nu avem o uniune, nu avem un intreg.
  Pe langa aceste parti, in mine mai exista si alte scindari, alte idei paradoxale si nu reusesc sa gasesc un mod de a le impaca. De exemplu, faza cu vorbirea... Bag de seama ca devin din ce in ce mai tacuta - nu ca as fi fost eu prea vorbareata vreodata... Imi este din ce in ce mai dificil sa vorbesc cu lumea.
  Dar in acelasi timp, imi doresc sa gasesc oameni ale caror suflete sa poata vorbi cu sufletul meu...oameni ale caror minti sa poata vorbi cu mintea mea. O astfel de comunicare, o astfel de intelegere imi doresc eu. Si ce bine e cand se intampla sa gasesc, rar ce-i drept, astfel de oameni...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu