vineri, 21 octombrie 2011

Oare ce fac?


Din ce in ce mai des ma lovesc de intrebarea asta: "Ce faci?" Aproape in fiecare zi se gaseste cineva care sa ma intrebe asta....Si nu stiu de ce, imi e, din nou, foarte, foarte greu sa raspund...Nu stiu daca unii au observat ca par surprinsa si stau sa ma gandesc cateva secunde inainte sa raspund cu obisnuitul "Bine"... Maybe they think I'm insane...or maybe that's just my opinion... :-??
Nu stiu, mai, ce fac... Habar n-am chiar.... Sincer, nu stiu ce fac, cine sunt, ce vreau.... Chiar nu mai stiu... Ce odata era totul, acum e o prostie...ce odata era exceptional, acum mi se pare doar indiferent, ce odata era enervant, acum incepe sa fie important...si tot asa as putea continua la nesfarsit.
Asa ca, ma scuzati, dar mi-e cam greu sa raspund la intrebarea asta atat de simpla, si atat de idioata (pentru mine, acum)... Dar...chiar mi-ar placea ca atunci cand va mai intreba cineva si eu voi raspunde la fel...sa se opreasca putin si sa zica "Serios?"....chiar daca nu va intelege absolut nimic din ce simt...pentru ca nici eu nu ma
inteleg....
Stiti ceva? Nu ma bagati in seama...poate ma uit prea mult la Dexter, cu problemele lui de identitate...si poate si Shutter Island imi "dauneaza"...

Un comentariu:

  1. "tonight is the night when i will go hunting" ...asa incepea dexter de fiecare data cand pleca la "vanatoare " . CE faci de fapt ? :)

    RăspundețiȘtergere