sâmbătă, 3 septembrie 2011

This September

Minunat...mai am doar o saptamana de vacanta si nu-mi vine sa cred! Nu stiu daca vara asta s-a dus odata cu valurile care mi-au sters urmele pasilor pe nisipul arzator din Constanta sau odata cu prima adiere de vant din acest nou Septembrie.
Peste doua saptamani, deja incepe clasa a 12-a. Ce frica mi-a fost imi este de anul asta...Imaginatia mea nu merge mai departe de lunile iunie, poate iulie, ale lui 2012... Pana atunci, stiu sigur cum va fi: ceva timp petrecut in autobuz, fete cunoscute, dar nu neaparat toate prietenoase, holurile "vechiului" Dimitrie Bolintineanu, poate si CDI-ul  - sa mai ma strige "Superprofu' " Felicicaaaa - , curtea aia frumoasa, dar care nu va fi la fel daca nu vor lasa copacii aia minunati in pace... diriga - si ceilalti profesori - , prieteni, dar si cativaa nesuferiti...si lectii si citit si invatat si iar invatat...
Asa...si pe urma? Pe urma ce va fi? Unde voi ajunge? Pe cine voi cunoaste? Mai departe de lunile alea nu pot sa zaresc nimic, pentru ca totul e un mare semn de intrebare.

Cu alte cuvinte:  

 Septembrie cel de anul viitor se afla acolo, undeva, pe un drum de munte ascuns in ceata care se va risipi incet-incet odata cu fiecare secunda inghitita de un etern si deseori rautacios IERI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu