sâmbătă, 27 august 2011

Do you know I love you?

Te iubesc pentru ca tu esti mi carino.
Te iubesc pentru ca tu esti mi Evelyn.
Te iubesc pentru ca tu esti cea mai buna (si nu ma contrazice).
Te iubesc pentru ca nu a trecut o zi in care sa nu vorbim, macar un mesaj, daca am fost ocupate amandoua.
Te iubesc pentru ca faci crize daca nu raspund la telefon sau la mesaje.
Te iubesc pentru ca esti mereu langa mine.
Te iubesc pentru ca ma asculti mereu.
Te iubesc pentru ca zici uneori niste chestii care ma fac sa rad atat de mult incat imi inveselesc practic toata ziua.
Te iubesc pentru ca vorbim despre visele noastre, chiar daca stim ca unele sunt cam de nerealizat.
Te iubesc si pentru momentele alea in care imi iei telefonul din mana daca ma vezi ca ma uit trista pe imagini, chiar daca atunci ma enerveaza.
Te iubesc pentru ca stiu ca faci ce am zis mai sus tocmai fiindca iti pasa.
Te iubesc pentru ca niciodata nu ai ales alta persoana in locul meu.
Te iubesc pentru ca imi iei apararea.
Te iubesc pentru ca te enervezi cand cineva ma critica.
Te iubesc pentru ca niciodata nu ai face ceva care sa ma raneasca.
Te iubesc pentru ca ma accepti exact asa cum sunt in realitate.
Te iubesc pentru ca mi-ai promis ca nu vei pleca niciodata, indiferent de ce s-ar intampla.


Pentru toate astea plus inca alte o mie de motive...Te iubesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu